Głos w komunikacji

To głos, a nie wypowiadane słowa, stanowi wiarygodny komunikat. Parametry głosu zdradzają nasze prawdziwe intencje. Złe nawyki głosowe i brak świadomości tego, jak porozumiewamy się w życiu rodzinnym i zawodowym powodują, że nasz komunikat jest nie tylko mało czytelny dla innych, ale i pełen sprzeczności. Można to jednak zmienić.
Można to jednak zmienić. Jak?
Więcej dowiesz się czytając poniższe artykuły:
Głos w komunikacji cz.1 - Magia głosu.
Głos w komunikacji cz.2 - Kiedy głos mówi więcej niż słowa.
Jak usprawnić codzienną komunikację?
Najczęściej popełniane błędy wymowy i językowe.
Sprawdź także, jak ćwiczyć głos, by dobrze wyrażać swoje myśli i sprawić, by inni chcieli Cię słuchać:
Ćwiczenia prozodyczne - poprawa jakości komunikacji za pomocą głosu