Relaks dla głosu

Dobroczynne wyciszenie, czyli medytujemy

Sylwia Prusakiewicz-Kucharska

Sylwia Prusakiewicz-Kucharska

W tym tygodniu zapraszamy do podjęcia wspólnego wyzwania – medytacji. Wyłączenia się na chwilę i odczucia, jak krótkie „przerywniki” w naszej codziennej rutynie potrafią zmienić nasze spostrzeganie, uczą dystansu do życia i mogą poprawić nasze zdrowie.

Dorota Mrówka, autorka książki „Odczarować medytację” pisze, że „jest to jedno z najlepszych i najbezpieczniejszych narzędzi służących do pracy nad sobą, nad swoim życiem, nad swoją duchowością, świadomością i ogólnie pojętym szczęściem. Co więcej, jest dostępna dla każdego, bez względu na światopogląd, zasobność portfela, wykształcenie, wiek i status społeczny. Dzięki medytacji jesteśmy zdrowsi (co potwierdzają ostatnie badania naukowe), spokojniejsi, lepiej radzimy sobie z emocjami, stresem i obowiązkami dnia codziennego, stajemy się bardziej tolerancyjni i mniej egocentryczni. Jesteśmy po prostu lepszymi ludźmi, a dzięki temu świat wokół nas także staje się nieco lepszym miejscem do życia”.

Nie bez znaczenia jest także to, że medytację możemy łatwo „wpisać” w plan dnia. Dlatego zachęcamy do medytacji w codzienności, pozbawionej religijnego aspektu.

Przekonaj się, że medytacja to tu i teraz, bycie obecnym w chwili, która trwa.

Twój indywidualny plan pracy i program rozwoju głosu

Zobacz