Relaks dla głosu

Twoja osobista lista utworów ratunkowych

Sylwia Prusakiewicz-Kucharska

Sylwia Prusakiewicz-Kucharska

Dołącz do zabawy – śpiewaj z nami i wykorzystaj muzykę jako darmowy środek terapeutyczny. Przygotuj swoją listę utworów ratunkowych. Wydrukuj naszą listę lub wykorzystaj ulubione aplikacje muzyczne.

Podczas tworzenia listy poznawaj inne gatunki muzyczne. Z ciekawości posłuchaj utworów z gatunków, których na co dzień nie słuchasz, które być może nie są w obszarze Twojego zainteresowania. Przygotuj się na nowe doznania, doświadczenia. Może nowe dźwięki skradną Twoje serce?

Jeśli jakieś utwory nie budzą Twojej sympatii, drażnią, odrzucają – pomyśl dlaczego tak się dzieje.

Zauważ, jakich utworów słuchasz, jakie piosenki śpiewasz gdy jesteś smutny, a jakie kiedy jesteś w dobrym nastroju.

Zaobserwuj, jakie utwory są zastrzykiem pozytywnej energii, jakie pozwalają pozbyć się napięcia i sprawdzają się w stresujących sytuacjach. Miej je przy sobie (choćby w telefonie, zawsze możesz po nie sięgnąć).

Zrób swoją osobistą listę utworów ratunkowych. Użyj jej, gdy zajedzie potrzeba.

Słuchaj, śpiewaj, tańcz. Daj się ponieść dźwiękom. I odczuj, jak bardzo muzyka wpływa na nasze życie.

Wydrukuj pomocną listę.

 

Twój indywidualny plan pracy i program rozwoju głosu

Zobacz