Czytelnia

Ćwicz się w radości

Ćwicz się w radości
Aby wzbudzić w sobie umiejętność cieszenia się i doznawania radości, aby ją pielęgnować, ćwicz. Zobaczysz, że wkrótce stanie się to Twoim nawykiem.

Przez najbliższe 30 dni:

  • odkrywaj i wypisuj na kartce Twoje powody do radości

  • po przebudzeniu i często w ciągu dnia uśmiechaj się do siebie, do członków rodziny, zwierząt, nieznajomych, których mijasz w sklepie,

  • mów najbliższym, rodzinie, przyjaciołom o tym, co czujesz

  • zrób listę Twoich mocnych stron, cech, które w sobie cenisz i lubisz

  • zadbaj o siebie – śpij więcej, zmodyfikuj sposób odżywania (zjadaj więcej orzechów, bananów, marchwi)

  • słuchaj przed snem, po przebudzeniu i kiedy tylko masz ochotę muzyki, która wywołuj lawinę pozytywnych emocji, dodaje energii

  • po przebudzeniu zaplanuj co zrobisz, by sprawić sobie przyjemność, wywołać radosny uśmiech na Twojej twarzy

  • podaruj sobie prezent – może on mieć również wymiar niematerialny, spraw sobie w ten sposób dużo radości

  • znajdź czas na przeczytanie zaległych książek, czasopism

  • zrób to, co odkładasz na później

  • spotkaj się z rodziną, przyjaciółmi, zwłaszcza, jeśli ostatnio zaniedbujesz ważne dla Ciebie relacje

  • zrób coś dobrego dla innych

  • pielęgnuj swoje zainteresowania

  • bądź bardziej świadomy swoich odczuć, doznawanych emocji, pojawiających się uczuć

  • w ciągu dnia znajdź czas dla siebie, na nic-nie-robienie

    Powodzenia.

Głos i praca nad nim to moja pasja. Zajmuję się emisją i psychologią głosu, terapią zaburzeń głosu oraz prawidłową wymową i doskonaleniem dykcji. Odkrywanie własnego głosu i praca nad nim to fascynująca podróż, do której gorąco zapraszam. Nigdy nie jest za późno.