Czytelnia

Medytacja powietrzna

Usiądź lub połóż się w spokojnym miejscu i zamknij oczy.

Wyobraź sobie swoje myśli jako masę bąbelków powietrza.

Wykonaj powolny wydech przez usta. W jego trakcie wyobrażaj sobie, że wydychasz wszystkie myśli- bąbelki. Odczuwasz ulgę i zaczynasz czuć się bardziej zrelaksowany.

Teraz skoncentruj całą uwagę na nosie. Wykonuj wdechy i wydechy przez nos, przez cały czas wyobrażając sobie wędrujące przezeń powietrze. Skoncentruj się na wykonywaniu długich, łagodnych wydechów pozwalając, aby wdechy odbywały się automatycznie.

Jeśli zaczynasz odczuwać natłok myśli, nie poddawaj się. Skup uwagę na swoim nosie i postaraj się aby twoją świadomość wypełniły odczucia związane z czynnością oddychania.

Ćwicz dopóki masz ochotę i sprawia ci to przyjemność. Powtarzaj ćwiczenie, aż poczujesz że twoje oddychanie stanie się naturalne.

EasyVoice w praktyce - sprawdź nasze szkolenia!

Zapraszamy na nasze najbliższe szkolenia EasyVoice w Toruniu

Zobacz informacje o szkoleniach →

Głos i praca nad nim to moja pasja. Zajmuję się emisją i psychologią głosu, terapią zaburzeń głosu oraz prawidłową wymową i doskonaleniem dykcji. Odkrywanie własnego głosu i praca nad nim to fascynująca podróż, do której gorąco zapraszam. Nigdy nie jest za późno.