Ćwiczenia psychologiczne dla głosu

Opłacz problemy

Sylwia Prusakiewicz-Kucharska

Sylwia Prusakiewicz-Kucharska

Płacz ma uzdrawiającą moc. Natychmiast uwalnia od zgromadzonych napięć. Każda łza zamienia się w iskierkę radości. Jeśli problemy i kłopoty się nawarstwiają, czujesz, że za chwilę wybuchniesz – pozwól sobie na to. Łzom może towarzyszyć krzyk, jęk, wycie.

„Mimo że płacząc, możesz doświadczać poczucia braku kontroli,

uwalnia to twój umysł i ciało z nieustannej potrzeby panowania nad swoimi uczuciami”.

J.Brantley, W. Millstine

Zastanów się jakie emocje w sobie dusisz, które odczucia hamujesz, gdzie gromadzą się napięcia. Pozwól sobie na płacz, rozczulanie się nad sobą, pozbądź się tego, co zatrzymujesz w ciele. Z dnia dzisiejszego, z ostatniego czasu, a może sprzed lat.

Gdy opłaczesz swoje problemy – obejmij się w myślach i zrób coś miłego dla siebie. Zaopiekuj się sobą. Porozmawiaj z kimś bliskim, jeśli tego potrzebujesz.

 

Ćwiczenie relaksacyjne na podstawie książki

„Pięć cennych minut wieczorem.

100 ćwiczeń, które pomogą Ci wypocząć po ciężkim dniu”,

J.Brantley, W. Millstine

Twój indywidualny plan pracy i program rozwoju głosu

Zobacz