12 DOBRYCH NAWYKÓW W JEDEN ROK (AKCJA 2020)

Oddech i cisza - ćwiczenia

Sylwia Prusakiewicz-Kucharska

Sylwia Prusakiewicz-Kucharska

Oddychaj uważnie, by móc wejść w kontakt z ciszą. Świadomość własnego oddechu jest podstawą więzi z ciałem i uczuciami.

Tylko 1 minuta lub jak wolisz aż 60 sekund dla siebie, by pobyć w ciszy. 🙂 Każdego dnia, kiedy tylko zapragniesz. Zatrzymaj się na jedną minutę. Posłuchaj ciszy w sobie, nawet jeśli dookoła panuje hałas.

Oddychaj uważnie, by móc wejść w kontakt z ciszą. Uświadom sobie swój oddech, poczuj go. Powtarzaj w myślach: "Wdech, wiem, że robię wdech, wydech, wiem, że robię wydech" zgodnie z rytmem własnego oddechu. To najprostsza medytacja. Świadomość własnego oddechu jest podstawą więzi z ciałem i uczuciami.

Łącząc się z wdechem i wydechem nawiązujesz kontakt z tymi uczuciami bez obawy, że staniesz się ich więźniem. Uważne oddychanie mówi „Nie martw się, jestem tutaj, w domu. Zaopiekuję się tym uczuciem”. THICH NHAT HANH

Radość przeżywamy nie tylko w towarzystwie i dzięki innym osobom. W samotności możemy doświadczyć równie pięknych odczuć, skupiając się na oddechu i odczuwając więcej, głębiej. Cisza i bycie tylko ze sobą jest ładowaniem akumulatorów, odpoczynkiem oraz czasem, w którym powstaje to, czym możemy dzielić się z innymi. Oddychamy powtarzając w myślach zgodnie z rytmem własnego oddechu: "Wdech, czuję radość wydech, czuję radość".

Twój indywidualny plan pracy i program rozwoju głosu

Zobacz