...

Wdech i wydech

Zażywaj przed snem i w ciągu dnia, gdy zaczynasz odczuwać niepokój, pojawia się napięcie, ból głowy i gdy głos odmawia współpracy.

Wdech i wydech (powtórz).
Najprostsze ćwiczenie, z wykorzystaniem narzędziem, które mamy zawsze przy sobie, a o którym tak często zapomniamy i między innymi dlatego też tak łatwo wpadamy w szpony stresu i napięć.

Spokojnie oddychaj przez nos. Opuść ramiona, oddal je od głowy (także jeśli jesteś w pozycji leżącej). Świadomie oddychaj przez chwilę.

Grafika wdech-wydech – mypinkplum.pl

Podziel się
Zajęcia indywidualne w Toruniu - emisja głosu

Zapraszam do współpracy

Jeśli pracujesz głosem – możesz to robić bez wysiłku i zmęczenia, bez odczuwania „bólu mówienia”. Nauczę Cię, jak prawidłowo emitować głos, by był zawsze zdrowy, silny i piękny.

Jeśli śpiewasz – podczas zajęć przekonasz się, że Twój głos płynie swobodnie, a każdy, nawet trudny tekst w j. polskim przestanie być przeszkodą.

A może po prostu chcesz polubić i lepiej poznać swój głos albo przestać bać się publicznych wystąpień – w tym również Ci pomogę.

Szkolenia i zajęcia indywidualne

Moje socialmedia