Czytelnia

Głos w komunikacji

Głos w komunikacji
To głos, a nie wypowiadane słowa, stanowi wiarygodny komunikat. Parametry głosu zdradzają nasze prawdziwe intencje. Złe nawyki głosowe i brak świadomości tego, jak porozumiewamy się w życiu rodzinnym i zawodowym powodują, że nasz komunikat jest nie tylko mało czytelny dla innych, ale i pełen sprzeczności. Można to jednak zmienić.

Można to jednak zmienić. Jak? 

Więcej dowiesz się czytając poniższe artykuły:

Głos w komunikacji cz.1 - Magia głosu.

Głos w komunikacji cz.2 - Kiedy głos mówi więcej niż słowa.

Jak usprawnić codzienną komunikację?

Najczęściej popełniane błędy wymowy i językowe.

Sprawdź także, jak ćwiczyć głos, by dobrze wyrażać swoje myśli i sprawić, by inni chcieli Cię słuchać:

Ćwiczenia prozodyczne - poprawa jakości komunikacji za pomocą głosu

 

 

 


Głos i praca nad nim to moja pasja. Zajmuję się emisją i psychologią głosu, terapią zaburzeń głosu oraz prawidłową wymową i doskonaleniem dykcji. Odkrywanie własnego głosu i praca nad nim to fascynująca podróż, do której gorąco zapraszam. Nigdy nie jest za późno.